X Biegi Przełajowe w Sokołowsku

 

W dniu 30.09.2009r. po raz X odbyły się Biegi Przełajowe w Sokołowsku, w ramach XX Polsko – Czeskich Dni Kultury Chrześcijańskiej. 
Dzięki uprzejmości pana Andrzeja Nowaka, jak co roku spotkaliśmy się przy pensjonacie „Leśne Źródło”. W tym roku udział wzięło 73 zawodników z 5 szkół: Zakladni Skola w Mezimesti, Publiczne Gimnazjum Mieroszów, Publiczna Szkoła Podstawowa Mieroszów, Publiczna Szkoła Podstawowa Kowalowa i Publiczna Szkoła Podstawowa Sokołowsko.
Organizatorami zawodów sportowych i sponsorami nagród byli: Urząd Miasta i Gminy Mieroszów – burmistrz pan Andrzej Laszkiewicz, Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Janusza Korczaka w Sokołowsku MCK w Mieroszowie (współorganizator)

Po zawodach  na sportowców, zaproszonych gości i organizatorów czekał pyszny bigos i gorąca herbata. Każda szkoła otrzymała pamiątkowy dyplom i puchar, a uczniowie za zajęcie pierwszych trzech miejsc nagrody i dyplomy.

Wyniki zawodów przedstawiały się następująco:

W kategorii I dziewcząt zwyciężyły:
Im – PAULINA LEŚNIAK- PSP MIEROSZÓW
II m. ALEKSANDRA SZESZKO– PSP MIEROSZÓW,
III m. MARTYNA FORYŚ- PSP KOWALOWA.
W kategorii I chłopców:
I m MICHAŁ SZESZKO -PSP MIEROSZÓW,
II m PAVEL SMRCEK – ZAKLADNI SKOLA W MEZIMESTI,
III m. RAFAŁ JESIONKA- PSP KOWALOWA
w kategorii II dziewcząt:
I m. KAMILA ŻUK- PSP SOKOŁOWSKO
II m. BARBARA BALCERZAK- PSP MIEROSZÓW
III m. KAROLINA TURKOWICZ- PSP SOKOŁOWSKO
W kategorii II chłopców:
I m. PATRYK PANEK- PSP KOWALOWA
II m. MARTIN MATECKI- PSP SOKOLOWSKO
III m. PRZEMYSŁAW CZERKIESKI- PSP MIEROSZÓW
W kategorii III dziewcząt:
I m. KAROLINA LIPIŃSKA-PG MIEROSZÓW
II m. EWELINA POPARDOWSKA- PG MIEROSZÓW
III m. AGNIESZKA PRASEK- PG MIEROSZÓW
W kategorii III chłopców:
I m. STANISŁAW PROROK- PG MIEROSZÓW
II. m. KONRAD SZCZEBAK- PG MIEROSZÓW
III m. MICHAŁ CYDZIK- PG MIEROSZÓW
                                                                                              Gratulujemy!
***
***
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *